incismommy hayır, akşamdan hazirlayip saklama kaplarına koyup ertesi gün ısıtılıp yediriliyordu. (Ispanak, balık gibi ısıtılmayan yemekler hariç) Şu anda oğlum 2.5 yaşında hala daha aynı şekilde devam ediyoruz. Bakicisina yemek yaptırmıyorum. Oğlumun öğlen yemeği ve bizim akşam yemeklerimizi bir gün önceden gece hazırlıyorum