Burakrojan24 Alimeehatun bizim de 8 ay 1 günlük bugün 7. Dişi çıktı dün geceden beri ateş ve huysuzluk bütün gün ağladı inledi ne yapıcam bilmiyorum yaaa 😞😭
taydin Diş sancılarına en iyi çözümünüz ne? Bebeğim 5 ay 16 günlük bize karanfil+zeytinyağı karışımı iyi geliyo dişleri gelmek üzere iyice kabardı alttan. Başka doğal iyi yöntem varsa denemek isterim
Bafrapidesi taydin emzigine su doldurup buzlukta dondurun cok agladiginda verin hemen sakimlesiyolar soguk uyusturum agriyi kesiyor en buyük kurtaricm
mygnc egee_momm 2 yasına kadar 20 dişi olması lazım diyor doktorlar da gecen arkadasım saydı 2 yasında kızı 16 tane vardı bı korktu bence normal de oda bı gıdım dıyordu acaba bu dogru mu ki
Cemosss mygnc 24 30 arası 10 üstte 10 altta toplam 20 olmasj gerekiyor. 2 yşa kadar 16 normal yeni yeni gelecek. Biz 25 aylığız 16 tane var. (Cocuk gelişimi okuyorum daha dün ders çalışırken öğrendim bu bilgiyi )😊
gozdef Biz 3 ay 20 günlükken birini patlattık sonra ikincisi geldi baya erken çıkardık doktorum şaşırmıştı 🥹 şimdi üst dişler kabarmış baya zorluyor bizi.. ne zaman çıkar bilmiyorum 🤷♀️
afrasena gozdef Maşallah🧿 Nasıl anladınız diş çıkardığını annesi Bizim bebiş 3 ay 12 günlük ağzı çok aşırı sulanıyor diş etleri normalden kızardı ve herşeyi ağzına götürüp iyice kemiriyor Acaba bizimkide çıkarıyor olabilir mi? 🫣🤭