alinmom 2AngelMom börek, poğaça, kek, pizza,minik köfteler çorbalar için düşündüm bebeğim izin verirse yapmayı planlıyorum….
Uykusuzhergeceeee 2AngelMom hiçbir şey 😅. Normal kahvaltı hazırlarım. Arada bir börek ya da poğaça yaparım
Birdunyabircennetannesi Sahuru ben yapıyorum sadece eşim kalkamıyor yapmak istemiyor bende kahvaltılık yiyorum genellikle dokunuyor yoksa
2AngelMom Birdunyabircennetannesi evet ya yağlı bende düşünmüyorum ama mesela poğaça börek gider mi acaba diye düşündüm
2AngelMom alinmom bende börek poğaça düşünüyorum benimde 2 bebem var anca akşam eşim gelince yapabilirim diğer türlü mümkün olmaz
2AngelMom Rez valla şuan öyle geliyor ama gece uykudan kalkıp hazır eline gelince çok iyi gelecek emin ol ve kalk yap aşkım 😁
Rez 2AngelMom E hani çocuklarım rahatlık vermiyorlar ki yapayım elimi hamura bırakmaya korkar oldum, sabah krep yaparken bile akla karayı seçtim :)))))
2AngelMom alinmom haklısın canım yemek ev işi çocuk derken akşam oluyor zaten anca akşam eşler geldikten sonra yapılır
2AngelMom Rez akşam eşin gelince ver çocuğu ona sen yap 😁 bende öyle yapıcam benimde 2 tane bebeğim var imkansızın da imkansızı tek yapamam 4 aylık ve 2 yaşında sen düşün halimi 😁
2AngelMom Uykusuzhergeceeee ben mi fazla ince düşünüyorum yaaa en iyisi aslında ne uğraşıyorum kiii 😁 ama benimde canım fsrklı şeyler ister kendim için yapıcam mecbur 🤦♀️
Rez 2AngelMom ahh canım benim de öyle 3,5 yaş ve 1 yaşlar babaları gelse de zapt edemiyor ki ama deneyecem :)))
Lolik 2AngelMom sahur için önceden hazırlık yapmadım hiç bir zaman😄 Bu sene de haftaiçi sahur yapmayı düşünmüyoruz, yatmada kefir, meyve vs atıştırıp yatıcaz. Haftasonu kahvaltı düşünüyoruz
2AngelMom Lolik sahursuz ölürüm herhalde 🤦♀️🤦♀️😁😁 ama uykuya aşırı düşkünüm bana uyku mu yemek mi deseler uyku derim tereddütsüz ama bakalım nasıl olacak
Uykusuzhergeceeee 2AngelMom istiyor ve severek yiyorsanız yapın tabii ki😊 Normalde sahurda bir şey yemiyoruz ama havalar soğuk olduğu için bu ramazan yapacağız
Lolik 2AngelMom yemeyince daha rahat tutuluyor , suyuda rahat içiyorsun . Eşimede dedim yemesek diye , geçen senede yememiştik dedi ama ben geçen seneyi hatırlamıyorum 😂 Planladığım gibi giderse tek iftar telaşım olucak inşallah 😄 belki kiloda veririz be😄