Kızlar bugün göz muayenesine götürdük bebeğimizi. 17 günlük ve doktor tanıdık sayılır eşimde sormuş göz muayenesi şimdi mi sonra mı getirelim biz zaten işitme testi için gitmiştik göz doktoru da getirin bakalım demiş. Ben bilmiyordum bilsem asla götürmezdim. İlk kızımda sadece ışıkla gözlerine baktıklarını hatırlıyorum. Bu kez gittik önce ışıkla baktı sonra damla damlattı doktor. Yarım saat sonra göreyim dedi. Aman Allahım çocugun gözlerini açmaya çalışıyor zorla çocuk ciyak ciyak agladı. Resmen sesi ksııldı ben tutamadım zaten eşim tuttu aglayacaktım artık durun diyecektim. Sonra araştırdım bu rop muayenesi gibi oluyor sadece aletle açmadı gözünü. Eliyle yaptı. Bebeğim erken dogmadı 40+1de dogdu. Kilosu da normaldi. Neden yaptı anlamadım çok sinirlendim gerçekten keşke götürmeseydim. Genelde 1 ya da 3 aylıkken göz muayenesi yapılıyormuş bu çocuk daha 17 günlük..