poyrazsoyaroglu Merhaba, 5 aylık bebeğim 1 aydır geceleri saat başı kalkıyor. Anne sütü alıyor yeteri kadar sütüm var. Gazı yok üstten ve alttan sürekli gazını çıkarıyor. Ne kadar süre bu şekilde devam edecek sorun nedir? Yardımcı olur musunuz 🙏
poyrazsoyaroglu hhghjk ilk başta emiyor sonra kucağımda pış pış yaparak yatıyor. Sonra yatağa koyuyorum.
kmomm Aynı durumdayız oda sıcaklığı nemi iyi altı temi karnı tok neden böyle yapıyor anlamış değilim. Emerek uyumuyor ayakta sallıyorum. Ama gece sallayarak geri dönmüyor uykuya illa önce emecek yoksa ağlıyor
poyrazsoyaroglu traum86 gündüz bazı zamanlar çok nadir zamanlarda kötü bemim genel olarak iyi gece kötüleşti
artcmn poyrazsoyaroglu 4 veya 5 ayından sonra destekli uyuyan bebeklerde bu sorun oluyor. Biz 5.ayda uyku eğitimine basladk şükür o zaman rahatlamistik
artcmn traum86 uykucu bebekler fakat egitimi alırken başarılı olmadık çünkü ben sürekli pes ettm. Yani kendisi yonlendiricii oldu ama eğitimden sonra özellikle eşimin iradesi ve sabrı sayesinde eğitimi başardık.
artcmn traum86 uzun sürmüştür o egitmenin sayfasında 3 4 güne alışan bebeklerden bahsediliyor ama yani ağlamasa bile çok direndi bir süre sonra ağlamadan kendince uyudu diyebilirim
artcmn poyrazsoyaroglu uykucu bebekler sayfası instagramda ama onunlayken basarmadik çünkü ben pes ettim çok kere sonras8nda eşimin iradesi ile basardk. Yatağında ilk günler sırtını sivazlayarak yani esnek davranıp ilerledik günden güne ağlaması azaldı. 2 3 gün sivazlama yaptik o da destek çünkü. Günden güne alıştı yani biraz uzun surmustu ama sonunda uyku arkadasi ile oynayıp uyuyakaliyor . Ben bırakıp cik egitimi uygulamadım yani o kesinlikle yanlış bir uygulama. Uyuyup dalana kadar beni gorebilecegi yerde bekliyorum uyumasını sonra çıkıyorum