lalepoyraz Çok geçmiş olsun. Ama dediğim gibi ilk işi kesip atmak değil, alalım nakil yapalım değil, önceliği sürekli olarak altta yatan sebebi tedavi etmek ve bu konuda gerçekten duayen. Bence hazır takipli iken şu an doktor değiştirmeden devam edin ki ( memnuniyet oranı fazla ve hastalıginiz ile ilgili olarak sizi şüpheye düşürecek bir şey olmadığından ) doktor değiştirerek de vakit kaybetmeyin ki tedavi sürecine hızlıca başlayıp, devam edebilin şahsi fikrim