sedefgl merhaba, yediği her şeyi kakasında göreceksiniz. Bütün bezelyeler, koca koca üzüm taneleri, parça parça havuçlar. Bunlar normal. Endişelenmeyin. Bebeğinizin sindirim ve boşaltım sistemi henüz bir yetişkin kadar iyi çalışmıyor. Zamanla midesindeki asidik seviye artacak. Daha kolay hazmedilmiş olacak