yagmurhiracan dediklerinizi uygulanaya çalışıyorum halihazırda zaten. Yağ olarak okaliptüs, çörekotu ve udi hindi kullanıyorum. Kaya tuzu yemez ve meyve suyu içmez kızım. Evet yemiyor ama ben zaten açlığın iyileştirici gücüne de inanıyorum sorun etmiyorum. Görev yaptığım ilçede hastane yok da ateşlenmez de benim kızım normal şartlarda. İlk kez ateşlenip ateş de 40 olunca kafam karıştı ne yapacağımı şaşırdım. Ben ilaç hiç vermiyorum desem yeridir ilk gece kalktım çocuk yanıyor çayır cayır evde ilaç yok düşünün. Ben de limonlu çorap yaptım hemen çok şükür ki düşürdü. Ateşe çok müdahale etmek isteniyorum ama dediğim gibi hastane olmayınca sorun. Allah bütün çocuklara şifa versin, hastalıktan korusun inşallah hepsini. Teşekkür ederim 🫶🏻