Merhaba arkadaslar bebegim cumartesi 10 aylik olucak 2 gundur tutunarak kalkiyo. Bir kac adim atiyo koltuklarda. Koltuktan yakindaki masaya geçebiliyor. Emekleyebikiyo ama hala kelime yok bababa gibi tekrarlarda yok ismine donup bakiyo bir yere gittigimizde insanladin yuzune bakiyo gukuyo merak ediyo babildamama olmamasi normal mi acaba daha konuşur mu ya endiselenmeli miyim her ay doktora götürüyorum normal diyolar bu sefer gene farkli doktora randevu aldimm