Arkadaşım okul öncesi öğretmeni bende bir başka arkadaşimin çocuğunda görüp sormuştum annesi bağırıp aglatmisti nasıl davranmaliydi çocugs bağırdı ağladı çocukta falan diye . Arkadaşımda dedi ki o an hayır yapma ayıp dememek gerekiyormuş bu aslında pekiştiriyirmus davranışı. O an dikkatini başka bir şeye yönlendirmek gerekirmiş. Ne bileyim gel kitap okuyalım hadi gel resim yapalım gibi