Aptamil prosyneo kullanıyoruz kızıma emmediği için süt sağıp veriyordum ama azalmaya başladı haliyle sütüm ilk zmanlar bu kadar gaz sorunu yaşamazdık ama şimdilerde çok fazla çıkartıyor ama yine gazı var sütte azalınca gaz sorununu mamaya bağlıyorum ama bilemiyorum ilk bebeğim tecrübesizlikte var napicam bilmiyorum mama önerilerine açığım 🤷🏻♀️😔