Kızlar bebeğim 17 günlük. Göz muayenesine götürdük damla damlatıp retinasına baktı doktor retinanın merkezinde kanama var doğumun zor mu oldu diye sordu. Bilgisi olan var mı ? Ben çok üzüldüm ve korktum sonra doktor çok bebekte gördük geçiyor ama takip etmemiz lazım dedi. Var mı duyan ya da başına gelen ?