Hndsmom Karacanın bu 4lü kek kalıbından kullanan var mı arkadaşlar nasıl yapışma felan oluyor mu acaba? Arkadaşıma hediye almak istiyorum da
Nrkzy Hndsmom karacanın kek kalıbını kullanıyorum böyle 4lü değil ama güzel yapışmıyor şak diye çıkıyor eski kalıbımla ızdırap çekiyordum resmen 😂
surprizbebe Hndsmom bunun emsan olanı var bende. Severek aldım ama kullanışsız bence ya. Bi de baya alıyo yani 2 kek ölçüsü neredeyse hepsini doldurmak. Çok girinti çıkıntılı olanı temizlemek zor oluyo vs. Dilimli döküm kek kalıbı candır bunlar heyecan🫠
Hndsmom goldengate evet benzer hatta aynı kalıptan emsanın da var onu alayım olmazsa teşekkür ederim 🙏🏻
Nrkzy Hndsmom karaca cakepro ismi aratınca hemen çıkıyor farklı farklı renkleri desenleri var istediğinizi seçebilirsiniz
belgin2 Bende aynısının emsan hali var çok güzel tavsiye ederim hiç yapışmıyor hep emsandan alırım kek kalıplarımı bu modelde çok hoş 1 hamurla farklı çeşit hazırlayabiliyorum fiyat çok farklı değilse emsan halini al ☺️
Hndsmom belgin2 evet zaten emsanla bu ikisi arasında kaldım ama sanırım emsan alıcam :))) ne zamandır kullanıyorsunuz bir de nasıl yağ kullanıyorsunuz yapışmaması için ?
anonimmomp_ belgin2 bendede emsanın var yapışmıyor güzel ama mesela iki keke kabarıyorsa diğer ikisi kabarmıyor halbuki aynı hamur neden oluyor olabilir sizde nasıl
belgin2 Hndsmom 2.5 yıl oldu çeyizimde almıştım hala kullanıyorum taş gibi çok az yağlıyorum ben harika çıkıyor kalıptan