thezgi Bebeğim 3 aylık ve oturmak istiyor. Yatarken parmaklarımı tutup kendini kaldırıyor ve oturuyor. Yaptırmayıncada ağlıyor. Oturması zararlı mı ?
[silindi] thezgi suan erken 4uncu ayda bi kac dakika kucaginizda destekli bi sekilde oturtma pozisyonunda tutabilirsiniz biraz bekleyin.
gunduzanne thezgi oturmak için 3 ay çok küçük, ağlasın bi süre sonra unutur bu durumu. İskeletinde yamulmalar meydana gelebiliyor kendini tam koordine edemediği için