20 günlük
Doktor alerjik mama verdi
Ama onu icince kusuyor
Doktora yazdım vanilya şurubu al aktardan içine kat olmasa değişirtuz dedi Aptamil mama içerken sorun yok ama içtikten sonra kötü oluyor kusuyor
Napcam şaşırdım artık
Yoğum bakımdan ayın 13 de çıktık
Kusma başladı reflü denildi
Sonra ilaç verildi bunda ishal oldu
Tahlil verdik temiz çıktı
Herşey
Alerjisi yüksek çıkmış
Tek
Kanda
Kilo alımı yavaş baya sütüm yetersiz
Birde sarılık oldu çok şükür eve gelince düştü
20 günlük oldu ama
3100 kilo
Yoğum bakımda 2900 çıktı
Yani ishal kusma beslenme derken anca 3100 olmuş doktor kilo alımı da az dedi
Vala çok geriliyorumm ne zamana düzene gircez artık