Kızlar biraz uzun olucak kusura bakmayın şuan 15 haftalık ikinci evladıma hamileyim 11 haftalıkken sol mememin alt tarafı komple şişti taş gibi oldu genel cerraha hemen randevu aldım muayene etti enfeksiyon veya kanserde olabilir dedi ultrasyon istedi o an çok kötü oldum bide tek gitmiştim odadan çıkınca direk ağlamaya başladım ya çıkarsa diye hemen gittim tıp merkezinde ultrason çektirdim şuanlik iltihap kitlesi gibi gözüküyor dedi Brads 3 kategori çıktı yoğun derecede antibiyotik tedavisi başlatılacak dedi antibiyotik kullanmaya başladım kadın doğum doktorum eşliğinde antibiyotik kullanınca şişlik indi bu sefer meme ucumun 2 cm aşag ısında kitle kaldı bu sefer başka hastaneye aldım randevu Pendik marmara Hastanesi’ne ordaki doktor tekrardan ultrason istedi 1 hafta sonra çektirdim bu sefer Brads 4 kategori çıktı kağıdı atıcam birazdan ve biyopsi istendi çok korkuyorum ya kötü bişey çıkarsa inşallah hamilelikle alakalı biseydir bu benim aslında üçüncü gebeliğim ikinci gebeliğim de geçen sene Mart’ta ölü doğum yaptım süt gelmesin diye hap içtim ve göğsüm sargı bezle sıkıca sarıldı bezi 3 gün çıkarmayın dedi çıkarsa ilerde sorun olur dedi bu üçüncü gebeligimle arasında pek bişey de yok inşallah süt kanallarıyla alakalıdır cuma günü biyopsi olucam sizden dua istiyorum aranızda Brads 4 kategori olup iyi sonuç alan oldu mu yada etrafında 😔