Ek gıda reddi yaşayıp sonra düzelen oldu mu acaba .Biz ilaç kullandık 6 aylıkken tiksindi herşeye ağzını kitleme var .Şu an 11 aylık arada çok az miktarda kabul ediyor ama her zaman değil sabah azcık yiyorsa öğlen reddediyor bu durum canımı çok sıkıyor .Herşeyin sadece tadına bakıp bırakması çok yoruyor .Düzelecegini duymaya ihtiyacım var