Arkadaşlar selam kasımda doğum yaptım sezaryen ile sütüm yok gibi bişeydi sürekli sağdım az geldiği için bebeğim hiç tutmadı sağmama rağmen kendi kendine bir anda kesildi yara oldu artık her yerim bende pes ettim açıkçası 1aydır sağmıyorum çok yoruldum psikolojik olarak. Şu anda bir damla bile gelmiyor boş doğal olarak. Tekrar başlasam sağmaya sütüm gelir mi ne zaman gelir ya da hiç gelmez mi