K2C2 Ara ara aşılarla alakalı sıkıntı oluyor yetersiz geliyor vs ya da uzun süre gelmiyor o konuda haklılar çünkü onlarda kendilerinde eskiden yeniye doğru bi liste yapıyorlar hastaları ona göre çağırıyorlar. Ama önerilen olması gereken iki aşı arasında 6 ay olmalı bence detaylı konuşun ona göre orta yol bulun