Kızlar park yatak kullanıyorum anne yanı olarak. Ancak iki kademesi var alt kademede bebeğe ulaşamıyorum yenidoğan çünkü ve benimde boyum kısa, üst kademede de yatak koyunca bebek üstte kalıyor baya annemde bebek yukarda durursa üşür diyo odanın sıcaklığı hep 23 derece yada 24 derece sizce üşür mü? Ne yapmalıyım