urazmomss Bebeğim 5 aylık oyun alanı alsam mı diye düşünüyorum emeklediğinde falan rahat eder miyim yoksa evde gereksiz yer mi kaplar küçük bir şeyde değil karar veremedim var mı kullanıp yorumu olan birileri ☺️
momas urazmomss ben 4 aylıkken almıştım evin dağınıklığını topluyor resmen. Ayrıca mesela wc ye gitmem gerekirken ya da mutfakta iş yaparken oraya koyunca daha güvenli oluyor. Ben ayrıca oyun halısı aldım yorgan gibi gün içinde onu serip birlikte oynuyoruz hem ben daha rahat oluyorum öbürünün etrafı kapalı ya sığamıyorum😂
Birbahargunu urazmomss Elele den aldım kare şeklinde ben memnunum hem ortadaki oyuncakları topluyor hem bebeğim kendi girip çıkıp oyun kuruyor içinde
zeynep661_ urazmomss ben hem oyun alanı olarak kullanılan hemde oyun havuzu olandan aldım yazın balkonda içine su koyuyordum oynuyodu kışın da oyuncaklarını içine koyuyodum öyle oynuyodu şuan 1 buçuk yaşında kaldırdım yazın yine içine su koyucam öyle oynasin alcaksaniz bence o tarz bir şey alin
urazmomss momas bende karasız kalmıştım ama alayım en iyisi gerçekten oyuncaklar falan içinde durur her yerden bir şey çıkıyor böyle 😂
Aklimideliricem Oyun alanı bizde de var etraf oyuncak olunca içine atıveriyorum çok güzel bişey bence😂
urazmomss Aklimideliricem şimdi sizin yazdıklarınızı okuyunca bende almaya karar verdim hem oyuncaklar bir yerde durur hem temiz kalırlar devamlı oyuncak yıkamam en azından 😂
momas urazmomss benim salonum açık mutfak yani bardak koysan dağınık duruyor bir de onun oyuncakları çıkınca ev savaş alanı oldu. Şimdi en azından sadece alanın içinde birikiyorlar
Aklimideliricem urazmomss evet ama içinde durmayı sevdiklerini pek söyleyemem beklentin içine girsin de oynasın tarzında olmasın😂
urazmomss Birbahargunu bende şimdi ona bakıyordum vantuzlarının güzel yapışmadığını yazmışlar devrilme gibi bir durum oluyor mu peki onu merak ettim siz yazdınız size sorayım ☺️
Birbahargunu urazmomss hayır hiç devrilme olmadı ben halının üstünde vantuzlar işlevsiz halde kullanıyorum hatta kendim de yaslanıyorum içinde kızımla oynarken hiç ayakları havaya bile kalkmıyor
urazmomss Aklimideliricem hadi ya şimdi yine aklım karıştı ben içine koyarım ben bir şey yaparken en azından güvenli olur oyuncaklar temiz kalır falan diye hayal etmiştim anca hayal mi yani 😂
Birbahargunu urazmomss fermuarini kapatınca sinir oluyorlar bence😄 ben kapatmadan koyuyorum kendi giriyor bazen çıkıyor sonra geri giriyor ama oraya kapatinca çıkmak istiyor
Aklimideliricem urazmomss benimkiler hiç öyle içinde kalmadılar bende fermuarı hep açık bırakıyorum kendileri girip biraz oynuyolar ama benim bişey yapmama izin verecek kadar değil ben salondan çıktığım gibi onlar da çıkıp geliyolar 😂
urazmomss Birbahargunu çocukla olup evi dağınık olmayan mı var zaten hepimizin aynı 😄 güzel duruyor iyi ki yazdınız bende sıkıntı çıkarırsa kapısını açarım o zaman bana da fikir oldu çok sağolun ☺️
urazmomss Aklimideliricem kaç yaşındalar benim ki 5 aylık şuan bir saniye bile benden ayrı durmuyor ben büyünce biraz özgürleşir kendi oynar diye düşünüyordum ama böyle devam mı eder acaba küçükken sizinkilerde böyle miydi 😂
Aklimideliricem urazmomss benim 25 aylık ve 13 aylık var djsjsjsjjd ilk aylar zor oluyo tabi şuan daha kolay o zamanlarına göre 😂