Benim bebeğim sadece sonuncuda ağlamıştı, hemen emzirme odasına koşup emzirdim, sustu. Ateş veya başka bir rahatsızlığı da olmadı çok şükür. Sonraki aylarda yapılan aşılarda da hiç ağlamadı. Ben de beklemiyordum.😊 Sizinki de kolay olur inşallah, şimdiden endişelenmeyin.