Normal de gazlı bir bebek ama masajlarla felan çıkartıyorum öyle ağlama huyu yoktu ama dün gece hiç durmadan ağlayıp elini emiyordu 70 CC sütümü verdim doymadı hala elini emip ağlıyordu sütüm de az geliyor 40 CC de mama verdim ondan gazını da çıkarttık ama susmadı sürekli sabaha kadar baya kustu. Şimdi uyuyor ama ara ara kusmaya devam ediyor. İlk kez anne oldum tecbüresizim hasta felan oldu diye korktum hasta olmuş olabilir mi?