poyrazmom2604 Bebeğim 10 aylık 2 gündür öksürüyor baya üşüttü sanırım önerebileceğiniz birşey var mı evde ne geçirir yiyecek olarak vs, birde yarın kkk aşısı olacak hastayken yapıyolar mı?
aybarsmom34 poyrazmom2604 Geçmiş olsun. Hastalıkta bizim doktor aşıyı önermemişti, iyileşsin ondan sonra yaparız demişti. Siz doktorunuza bir danışın
biraslananasi poyrazmom2604 aşıyı hastayken yapmazlar muhtemelen. Öksürük varsa serum fizyolojigi nebulizatore koyup verebilirsiniz solunum yollarini nemlendirir birde üst solunum yolu hastalığı varsa ciğerlere inmesini önler demişti doktorumuz ben kullanırım hep hırıltılı öksürük olduğunda
poyrazmom2604 ezgiii12490 sağlık ocağı bize 10 aylık ve 1 yaşında yapıyorum demişti ama daha iyileşemediğimiz için 1 yaşında yapacak
poyrazmom2604 biraslananasi 1 haftadır kullanıyoruz o dediğinizi ama hâlâ bi ilerleme yok hırıltısı devam ediyor, oda nemlendiricide aldım bakalım 2 gündür kullanıyoruz oda iyi gelir inşallah
Minikprenses_1 biraslananasi merhaba kaç aylıkken demişti benimde oğlumda var beş aylık yapsam olur mu acaba
birprensannesi1 poyrazmom2604 bebeğim 4 aylık bende tam 1 haftadır bu şekilde serum suyunu soğuk buhar veriyorum . Geçmiyor ama bizimki sizinkine göre küçük yarın doktora gidecem bakalım
poyrazmom2604 ezgiii12490 öksürüğü çok nadir kaldı ama hırıltısı var akciğerlerinde enfeksiyon varmış doktor hava makinesi alın geçer dedi 1 haftadır kullanıyoruz
poyrazmom2604 birprensannesi1 bizimkinin akciğerinde enfeksiyon varmış doktor ilerlemeden hava makinesi alın kullanın dedi şükür öksürüğü nadir oluyo ama sonradan hırıltıya çevirdi
ekimkizi_ poyrazmom2604 soğan karanfil gördum onu deniyoruz bugün bakalim ben gribim oğlum öksürüyor ev revir gibi
ekimkizi_ poyrazmom2604 çok zor vallahi yaa bende hastayım mahvolduk🥲sabah ağladim destekcim yok yalnizim diye
pasaveannesi poyrazmom2604 hastayien aşıolmaz üstüne bu oksuruk illeti kolay kolay gecmiyor 2 atlikken kizim kapti 3 ayi bitirecez ahla tek tuk oksurugor buhar verdi doktor ventolin gunde 4 kere
almiramin sogani yuvarlak dilimleyipp halkaa seklinde ayaguna goree ayaginin altinaa koyup corabini giydur canimm he bide bir soganidaa ortadan ikiyee bolup bebegin bas ucunaa birak uyudugu zaman oksurukten eser kalmaz denee gor Rabbim sifa versin