Tugcebb prenseskus Ben uygun diye almıştım bebeğim duracak mı durmayacak mı emin olamadığım için. Duruyor ama hiç rahat değil. Askı ayarları hep kayıyor, bir sıkıntı var ama çözemedim.
alpmila prenseskus bende vardı ama sağlıklı değil m pozisyonu olmuyor ve cok fazla bilgi ağrısı yapıyor destek uok cunku