
Alerji dediler test yaptık hiç bişeye alerjisi çıkmadı
Egzama yada atopik dermatit dediler Bioderma atoderm aldım kullanıyorum 10 gündür düzenli bir şekilde ama yok geçmiyor kabarıyor bildiğin ya içim sızlıyor ya bu halde görünce resimdeki hali krem sürdükten sonraki hali tamamen geçmiyor bile