yavrukussssss Merhaba anneler, bebeğim 1 aylık 4-5 gündür sulu kaka yapıyor yaparken zorlanıyor sonra ishal seklinde yapıyor kusma ateş yok günde 2-3 kez bu şekilde yapıyor normal mi
sedadzcn yavrukussssss günlük kaka miktarı ishal denilecek kadar çok değil. Gazı olduğu için o şekilde zorlanıp sonrasında sulu çıkarmış olabilir bağırsakları henüz gelişmedi sonuçta. Ama tekrar sulu kaka yaptığında fotoğrafını çekip doktora gösterin bence tahlil yaptırır belki. İshal riskli bi durum bebeklerde. Bol bol emzirin sıvı kaybı yaşamasın bebişiniz