Rota aşısı var 3. Ve ikinci dozu 5. Ay 2. Ay aşıyla arasında tam 1 ay olması gerekiyormuş canlı aşı oldukları için sağlık ocağında yaptırman için doktordan bi belge gibi bi onay kağıdı Alman gerekiyor öyle yapıyorlar ben eczaneden alıp doktorda yaptırdım ağızdan yapılıyor