Gggw Esdoel canım o uzun sürüyor ama geçecek endişe etme ben de sezaryenden sonra bir ay çektim kırkın çıktıktan sonra tam rahata erersin
ayazasaf Esdoel canım bende sezeryandan 1 ay sonra aynı durumu yaşadım yanma yoktu ama idrar yaparken kesik oluyordu enfeksiyon yanmayla belirti göstermiyor sadece oturamıyordum senin gibi antibiyotik ile 2-3 günse geçti
Merve1705 Esdoel enfeksiyonun tek belirtisi yanma değildir. Muhtemelen enfeksiyon kapmışsınız kanama süresince devam edebilir doktorunuza görüşerek ilaç kullanabilir iç çamaşırı temizliğine önem vererek bol su tüketerek atlatabilirsiniz
Esdoel Merve1705 evet canım enfeksiyon olmuş tek kullanımlık toz ilaç verdi rahatladım eskisi gibi ağrı yok
Emibra Sevda_15 doktora gttinmi gerci ben gttim narkozdan dediler boyunluk taktim sicak su koydum havluya sarip bpynuma
Emibra Sevda_15 bide kusmadinmi narkozun etkisini atmak icin svi seyler ye bol bol cay ic kafein iç atman için narkozu ondan agrio iste benm bide hem bel alti vurdular olmadi sonra komple bayilttilar
Esdoel Sevda_15 bol bol Nescafe türk kahvesi ve bol su iç canım birde arveles adında ağrı kesici kullanıyorum ben 25 mg lik çok faydasını görüyorum