Bebekanneesi Bebeğine balık yağı kullanıp memnun olup etkisini gören varmı varsa marka ismi verir misiniz
1zeynosileannis Bebekanneesi ben möllers kullanmıştım sanki iştahını da açtı biraz ama şişesi çok büyük bitiremiyor diye bir daha almadım şimdi küçük boyu da çıkmış
Bebekanneesi AlpSol ya bunun tadı güzel değil ve icerisinde cıva yüksek diye okudum ama emin değilim biraz tecrübeli annelerden yardım istiyorum bir yaşından itibaren kullanılıyor mu acaba
1zeynosileannis Bebekanneesi onu bilmiyorum doktor iki yaşından önce gerek yok demişti o yüzden kullanmadım
suhedaaaaa Bebekanneesi Bilmiyorum ama ben hamile iken kullanmıştım ve memnundum bebeğime de almayı düşündüğüm bir marka.
aven Bebekanneesi möllers tutti furitti içiyoruz biz 1 yaştan itibaren kullanmaya başladık dr.tavsiyesi ile kullanmasıda gerekiyormuş öünkü et ürünlerini tüketmiyor kızım.Ailecek içiyoruz şişe büyük olunca dr sizde tüketin boşa gitmesin dedi😃bebişe 1çk.ölçüsünde verilecek
ilongirav Bebekanneesi haftada 2 kez balık yiyen bebeğe balık yağı kullanmak zorunda değilsiniz.. eğer bebeğiniz 6 aydan büyükse haftalık menünüzü düzenlemenizi tavsiye ederim. en güzeli doğal olanı almasıdır. ama yediremiyorsanız şart olmamakla birlikte tabiiki kullanabilirsiniz
AlpSol Bebekanneesi her gün veriyorum Ama benim bebişin kan değerleri biraz düşük çıkmıştı ve alerjisi olduğu için pek yemek yemeyen birisi O yüzden her gün 2 ml veriyorum Biraz değerleri yükselince 2 günde bir vermeye başlayacağım diye planlıyorum