parsegemommyyy Merhaba hanımlar Oğlumu takip etmeye çalışırken yemeğin tuzunu çok kaçırdım boca ettim resmen kurtuluşu var mı destek verir misiniz
3kedili2bebekli parsegemommyyy malzemen varsa biraz da tuzsuz yap üzerine ekle ben hep öyle yapıyorum 😂
3kedili2bebekli parsegemommyyy aha onu tuzsuz pilav halleder 😂 pilava hiç tuz koyma fasulyeyle pilavı karıştırıp servis et
3kedili2bebekli parsegemommyyy benim yemeklerim hep tuzsuz olur baya tuzsuz hemde bir iki kere böyle tuzsuz olmuştur diye kacirdigim oldu ya ekledim üstüne yada yanındaki yemeği tuzsuz yaptım 😂
parsegemommyyy 3kedili2bebekli yemeğin suyunu süzdüm tekrar salçalı su yapıp kuruyu ekledim olmadı tabiki ama kötünün iyisi diyelim 🤣
3kedili2bebekli parsegemommyyy evet o da bir şey 😂 az daha salçalı suyla pisirseydin belki tutmaz miydi