Mrt06 kızım 15 aylık 75 cm, geriden geliyor. Tahin boy uzatır diyorlar, 6.ayından beri de veriyorum, iştahı da iyi ama bence genetik en önemli faktör. Aile üyelerinin hepsi uzun, dedeler, anneanne, teyze, hala, dayı, amca upuzun ama babannesi fazlasıyla kısa. Herhalde kızım o kadar insan içinde babannesinin genini aldı😅 2- 2,5 yaşından itibaren havuza vermeyi düşünüyorum ben, takviyeye falan pek inanmıyorum. Doktorlar da boy ve kilo için akşam saat 22:00dan önce uyutun, 22:00 ve 02:00 arası boy uzaması ve kilo alması açısından gelişimin en iyi olduğu saat aralığı, uyuması lazım diyorlar, bilemiyorum doktor sonuçta vardır bir bildikleri ama bence spor en önemli etken