asilsmom_ Atak falan hicbir degisme olmadi oğlumda doğduğundan beri uyur, beni yormaz. Ben de çok merak ediyordum ama korktuğum gibi olmadı. 😊 Merak eden anneler varsa sans meselesi belki sizin bebeklerde de olmaz
ozturksibel asilsmom_ bende aşırı korkuyordum 4. Ay atağında napıcam diye nerdeyse 6 aylık oldu kızım hiç atak falan yaşamadık 1. 2. Ay atağını hissetmiştik ama bunu asla hissetmedik maşallah deyim biraz gündüz uykuları kısaldı bazende gece bikere falan uyandı sadece bukadar
aybarsbebekk asilsmom_ bende inanmıyorum şahsen bu ataklara oğlum sakin bir çocuktur geceleri sık sık uyanıyordu atak zamanları hiçbir şey değişmedi yine gündüzleri sakin geceleri sık uyandı bana hep saçma gelmişti zateb
hazale966 asilsmom_ masallah bizimki fena geçti🤣 uyuyan cocugum uyumadı zor uykuya daldı 5 dk sonra kalkmaya çalışıyodu fln🤣🤣 sizi es geçmiş demek🤣🤣
esrahn Biz 4. Ay atağı yaşıyoruz gündüz uyuyan çocuk hiç uyumuyor ağlıyor sürekli uyumamak için gece de sık uyanmaya başladı. Uyumamasını geçtim çok ağlıyor ona üzülüyorum