Anası babası sağ şükür her türlü ihtiyaçları karsılanıyor. Sıkışınca annemde yardım ediyor. Bebeğimiz olmadan önce hep yiğenime para verirdik doğum günlerinde bizimde kullandığımız hosumuza giden dört dörtlük giyim kuşam telefon kulaklık vs alırdık ama şimdi bebeğimiz var. Ve böyle hediyeler almak istemiyorum. Ufak tefek göz boyayan şeyler almaya karar verdim. Bizim bütçemiz artık bebeğimize. Birkaç gün sonra doğum günü var ve yaşı 16
Kelebekli ışıklı çiçek buketleri var ondan mı alsam
Yemeğe mi çıkartsakw bilemedim.
En ucuz maliyetli bir şey olmalı
Işıklı çiçek buketi 300 tl
Zaten bende bana bir şey almalarından yana değilim bir doğum günün kutlu olsun desinler yeter
Doğum günü pastası alamayız cünkü yeğenim hasta ve tatlı yasak
Ne alacağım bilmiyorum