Semraren Arkadaşlar merhaba. Ailecek influenza olduk. Zor bir dönem geçirdik tabi buna da sükür. Yalnız arkadaşlar burnumun içi yara dudaklarım yara. Burnumu sildikçe kanıyo. Sizde de böyle oldu mu? Bunun için ne önerirsiniz?
zeynepdemrci Semraren merhaba bizde geçirdik mslesef çok şükür bizde iyiyiz benm ağız içi yaralarım çıktı dudağımda da aynı şekil, karadut şurubu kullandım geçti dudaklarıma ds krem sürdüm burnumda çıkmadı bilmiyorum çok geçmiş olsun csnım çok beter geçirdik biz