Annemommommy Korkuyorum çıkmasından çünkü calpol yutuyor ama yuttuktan sonra kusuyor içinde ne varsa çocuk bu durumu yaşayan varmı bir kez kustu öyle yavaş yavaş verdim kusmadı illaki çocuk kusacakmi