Myneymis Trendyol da bebek telsizi aldım aynı gün iptal ettim vazgeçtim ücret iademi yapmadılar mağdur oldum banka bende yok para Trendyol biz de yok para diyor rezillik yani mağdur oldum 13 gün oldu
LadyGaddar Myneymis Yıllardır trendyoldan alışveriş yaparım iade ettiğimde çok oldu ,param hep zamanında yatırıldı Ürünü nasıl aldın kredi kartıyla mi ,kargoda iade kodu iban yazdın mı Ayrıca trendyol asistana yazdın mi
arasssmommm Myneymis trendyolla alakalı olduğunu sanmam devamlı alırım iade ederim hep yatar hiç başıma gelmedi
Myneymis Uykusuzhergeceeee dekont atıyor tarihe mart yazmışlar mart yazılmış diyorum bankayla görüş diyor banka biz de yok diye dilekçe vermen lazım diyor savcılığa suç duyusuru felan diyor
Myneymis LadyGaddar bende öyle ilk defa başıma geldi dekont atmış mart yazıyor valör tarihi yanlış büyük ihtimalle banka da gel dilekçe ver diyor çocukla nasıl gidicem bilmiyorum
momas Myneymis para sizden çıkmış görünüyorsa nasıl para yokmuş ilk defa duyuyorum yıllardır alışveriş yaparım anında iade olur bu ne saçma şey bence bir yerde kopukluk var
Myneymis Uykusuzhergeceeee bende öyle düşündüm 13 Mart yazıyor valör tarihi valör ne demek onu da ilk defa duydum