Kızlar bebeğim prs mr girecek fakat bir kaç gün önce geniz akıntısı başladı genizleri dolu serum fizyolojik yapıyorum ne kadar yapsamda burunları hala dolu balgamı var sorum şu mr girdiğinde sorun olurmu sonuçta anestezi alacak
Rahat nefes alıp verebilrimi çok korkuyorum ertelemek istemiyorum çünkü bir kere erteledim o zamanda bu şekilde rahatsizlanmisti şimdi yine aynısı oldu ne yapicam bi akıl verin