Kızlar 3-4 yıl önce endokrin’de insülin direncin olabilir demişti doktor hormonel bozukluğum da vardı ilaç kullandım sonra arkasını araştırmadım. Şu an aşırı bir şeker ihtiyacım var canım sürekli tatlı yemek istiyor aç olsam da tok olsam da internetten biraz baktım İnsülin direnci olabilir diyor bu tam olarak ne oluyor bilgisi olan var mı endokrinden randevu alıp muayene olmayı düşünüyorum ama öncesinde size de sormak istedim bilen var mı? Çünkü aşırı yorgun hissediyorum ve tatlı yedikçe yorgunluk yapar diyorla hayatımı etkiliyor buda ister istemez şeker hastalığı olmaktan da korkuyorum.