traum86 doğduğu günden beri emerek uyur, ilk başlarda kolaylık gibi gelmişti yatarak emzirmek falan ama şuan zulüm gibi. 1,5 yaşında değişen bi şey yok. yolun başındayken değiştirmeye çalışın ama böyle devam etmeyin. ben çok pişmanım keşke alışmasaydı böyle. yanımda yatmaya da alıştığı için kendi yatağında da yatmıyo maalesef .