metemom_ anladım bu benim fikrim, dediğim gibi ilk çocuğumla uzun uzun konuştular ekransızdı ama bir zararı olmadı, zaten o ekran sayılıyor olsa görüştürmezdim. Bizim annemler yakın ama kayınvalidem yakın değil. Tabii öyle farklı bir şehirde falan değil, istese gelir ama uzatıyor davet bekliyor vs derken görüntülü konuşmak istiyor ben de bir açtım iki açmadım, o da artık her gün aramıyor.