Nefesarya canım sorun takıp takmamak değil o çocuk büyüyo diş olmadığı için herseyi yiyemiyo düzgün beslenemiyo ve genelde bu kadar geç çıkan dişler toplu şekilde çıkıyo çocukları mahvediyor kızımda 13 aylıkken ilk dişini çıkardı suan 18 aylık sadece dört dişi var herseyi yemek istiyor ama sadece ön dişleriyle ne kadar çiğneyebildiyse artık