atarepla 6 ay 5 günlük oğlum var. Ben hala tam püre yapıyorum hatta kaşıktan akacak sıvılıkta yapıyorum her şeyi. Ne zamana kadar böyle yapayım? Hiç dişi yok bu arada.
sarapchanel atarepla benimki de 6 aylık genelde pütürlü veriyorum ya püre çok az verdim dişi yok ama sorun yaşamadım bence deneyin
eges_momm atarepla Bende hala korkuyorum pütürlü vermeye sürekli ağzından çıkarıyor kusacak gibi oluyor korkuyorum
atarepla sarapchanel talhamamy Ne kadar pütürlü mesela? Çatalla mı eziyorsunuz? Ben blanderdan geçiriyorum.
sarapchanel atarepla blender kullanmadım hiç çatalla az eziyorum, zaten havuz patates haşlanınca yumuşak kıvama geliyor o yüzden aşırı ezmiyorum yani
talhamamy atarepla evet sadece çorba yaptım blendır ile çatalla eziyorum Zaten yutamadgını kendi çıkartıyor öğürerek
hndathn atarepla hemen vazgecın derım sonrasında pütürluge ya da katıya alısması zor oluyor çatalla ezın meraklanmayın 1 2 ogurur sonra alısıyorlar
hellokitty8 atarepla dişi çıkana kadar devam edin sonra pütürlü vermeye başlayın yavaş yavaş bende korkuyordum tıkanıyo gibi oluyordu öyle böyle alıştık 20 aylık olduk
cokbilmismom atarepla hiç yapmamalısınız çatalla ezerek verin tüm verdiklerinizi bir son önce bırakın yoksa bebeğiniz pütürlü yemez
26merve26 atarepla blendr hem besin değerini düşürür çatalla ezin biraz zeytinyağı kayar gider zaten öğürmesi normal korkmayın
tospikannesi_ atarepla hiç püre yapmadım ilk yediğinde bile bütürlüydü bayağı. Öyle gittim öyle alıştı kaşıktan akacak derecede sıvı yaparsanız o zaman da katı yemeği reddedecektir ilerde hafif çatalla ezin biraz pütürlü deneyin
Mnli atarepla yapmayın önce çatalla ezin bebeğinize güvenmiyorsanız ama yiyebiliyorlar ben hiç püre yapmadım 2 çocuğuma da
myavocado atarepla 6 ay iki günlük bebeğim, o kadar sıvı yapmıyorum kaşık ile ezip pütürlüye alıştırıyorum
Asyaveannesi04 atarepla püre vermeyin çatalla ezin azıcık pütürlü yemeye alışsın yoksa hep öyle gider
Gzdzeynep atarepla kızım 7 aylık. Ben eline parmak gıdalar brokoli falan veriyorum hiç blendr yapmadım hep çatalla ezdim büyük kızıma da öyle yapmıştım büyük kızım 5buçuk yaşında.
damlaozzz atarepla 7 aylık bebeğime sadece tadımlarda püre yaptım şimdi çatalla ezip veriyorum pütürlüye alıştı