Anakraliceeee nnoktaa Benim normal doğum, hekimim normal doğum için 41.haftaya kadar beklerim gelmezse suni sancı vererek başlatırız doğumunu demişti, benim güzel kızım da son dakikaya kadar içerinin nimetlerini değerlendirdi ve 40+6 da kendi sancısıyla geldi 😂
aynenncnmmm Belindaaa 38+0 riskli gebelikti daha fazla kalsın istiyordum doktor bundan sonra geçen her gün daha büyük risk diyince böyle olduuu 🫠
mygnc Belindaaa 39+1 normal dogum dıye gidiyorduk sonra 3700 dedı devlet gelesi de yoktu kızcemın özele gıttım sezaryan oldum cunku tasıyamıyordum sekerım de vardı 4100 grm dogdu bi şok oldum iyi ki beklememısım dedım 😂