12 den beri sürekli ağlıyor ayağımda sallıyorum bırakıyorum yine aynı sanki bir yerleri ağrıyor çığlık çığlığa ağlıyor eli kulağına gidiyor sürekli calpl verdim yine aynı kafayı yemek üzereyim 😢😢😢😢😢 bi kaç gündür üşütmüştü hapşırık burun akıntısı vardı ateşi çok hafif çıkıyordu burnunu serum fizyolojik ile açıp çekiyordum acaba kulağına zarar mı verdim ya birde bu gün markete gittik esinti vardı acaba oda kulak ağrısı yapar mı? Evde yapabileceğim bir şey var mı yardım edin ne olur 😢😢