Ipekaslankus34 morkoc7575 hastalanmadı / uzun süredir oğlum hep yerlerde yatıyo soğuk parke soğuk fayans üstünde bu yüzden kan değerlerine baktırmak istemiştim
Ipekaslankus34 morkoc7575 yarın baktırıcam gidip daha bilgim yok kan sonucunun ne olduğunun / sizin bilginiz varmı anlıyomusunuz
morkoc7575 Ipekaslankus34 ben anlamıyorum ama bizim neu değerimiz düşük kaç aydır doktor takip altındayız sizdede neu kırmızı olunca sormak istedim doktora gösterdikten sonra buraya yazarmısınız doktor ne dedi diye size zahmet
ozlm1234 Tiroid degeri sınırda çıkmış kan değerleri yetişkin için düşük olurdu ama 2.5 yaşındaki bir bebek için nedir onu bilmiyorum tabi o kısım doktor işi geçmiş olsuun umarım önemsizdir