Arkadaşlar ben 9 buçuk ay önce sezaryen doğum yaptım.. dikişlerim izi falan geçti fakat göbek kısmında uyuşukluk be hissizlik devam ediyor.. buraya kadar her şey normal.. benim sorunum dokunduğumda hissetmediğim karnım felaket kaşınıyor.. kaşıdığımda dokunduğumu bile hissetmiyorum ama kaşınıyor 🥹insanın hissetmediği bi yer kaşınır mı? Kaşıdığımı bile hissetmiyorum.. bu normal mi yoksa o talihsiz insan ben miyim ? Bacılarım bişy diyin deliricem 🥹