Arkadaşlar 17 aylık bı oğlum var ve yaklaşık 7 8 ay önce burun tıkanıklığü ve sürekli hasta olmasından ötürü doktora götürduk ve geniz etinin ileri derecede büyük olduğunu burnunun %90 kapalı olduğunu söyledi daha çok küçük olduğu için ameliyat da yapılamıyor durumu hiç iyi değil sürekli hasta oluyor uyuyamıyor yiyip içmekte çok zorlanıyor hep huzursuz bu durumu yaşayanız var neler yaptinız ben bu süreçte ne yapmalıyım