poyraz1210_ aynen benim eşimde çalıştı. Muhasebeye ayrı para veriyorsun bazı zamanlar aşırı yoğun mesela Kasım indirimi vs. Eşim hırslıydı baya kazandık yalan yok ama mesela ramazanda falan 9/10 da geldiği oluyordu :(
Bir fikir olarak eşi ile beraber çalışanlar vardı.
Ben teklif ederdim haftasonu gitmeyi ama hiç kabul etmedi arkadaşlarımız yardıma giderdi eşime.
Günlük en az 100 kargo verirdi.
Ayrıca hepsi burada veya trendyola girmek zor.
Araba km si yaşına kadar bakılıyor