busra200120 Ben malesef. Boğazım acısa, vücudumsa bir ben çıksa, hafif bir yerim uyuşsa. Direk en kötü şeyler geliyor aklıma. Herkes için endişe ediyorum, özellikle oğlum içinde ama kendim için olduğu kadar değil. En çok kendi vücudumdaki şeylerde panik olurum
Ayrıca bu hayat imtihan dünyası, başıma kesin bir şey gelecek diye hazıe olda bekliyorum sanki.
Ahaaa aha da imtihanım geldi diyorum içimden 🥲